Поширені проблеми Apple Music на Android
• Бібліотека Apple Music не завантажується на Android (не вдається завантажити бібліотеку чи пісню)
• Завантажений плейлист не відтворюється (не може грати в автономному режимі)
• Apple Music продовжує зупинятися після треку
• Apple Music вилітає без причини
• Пісні перестають відтворюватися випадковим чином у середині або на початку доріжки
• Apple Music не відтворює наступні пісні та збої.
Як виправити:
1. Оновіть систему Android телефонів Android. Переконайтеся, що ваш телефон Android, наприклад, Samsung, LG або Huawei, працює під керуванням Android 4.3 або вище. Ці старі моделі телефонів Android з ОС Android 4.2 або нижче несумісні з програмою Apple Music for Android.
2. Переконайтеся, що ви використовуєте останню версію програми Apple Music для Android, якщо ні, спочатку оновіть її.
3. Увійдіть/вийдіть із програми за допомогою Apple ID або видаліть та перевстановіть програму Apple Music.
4. Очищення кешу. Якщо ваша програма Apple Music не працює належним чином на вашому пристрої Android, ви можете очистити кеш програми, щоб вирішити проблему та підвищити продуктивність програми: Запустіть Установки > Програми та сповіщення > Apple Music > Сховище > Очистити кеш.
Очищення кешу не призведе до видалення офлайн-пісень, налаштувань, інформації про обліковий запис і т. д., збережених вашою програмою Apple Music.
Очистити Apple Music Cache
5. Одне просте рішення – увімкнути/вимкнути режим польоту. Перейдіть до налаштувань, щоб увімкнути режим польоту. Зачекайте кілька секунд і вимкніть режим польоту.
6. Спробуйте закрити інші програми, що працюють на вашому пристрої, і використовуючи тільки програму Apple Music і подивіться, як вона працює.
7. Якщо вищезазначені способи не працюють, ви можете спробувати перезавантажити телефон.
Як виправити:
1. Перезапустіть програму Apple Music на своєму iPhone.
2. Видаліть та перевстановіть програму Apple Music на Вашому пристрої.
3. Примусово вийдіть із програми Apple Music та перезавантажте iPhone.
4. Вийдіть з Apple ID, перевантажте телефон, потім знову зробіть вхід.
5. Увімкніть режим польоту на iPhone і відключіть його через 1-2 хвилин.
6. Переконайтеся, що на вашому iPhone достатньо місця для зберігання Apple Music та збереження нових треків Apple Music.
7. Відновіть налаштування iPhone за замовчуванням, якщо жоден із наведених вище способів не допоможе.
“Елемент Apple Music недоступний”, “Цей елемент не може бути відтворений” та “Пісні Apple Music зафарбовані сірим кольором” – це загальні проблеми, про які повідомляє більшість користувачів Apple Music. Існують різні причини, які можуть спричинити цю проблему, наприклад, ви не підключені до iCloud Музична бібліотека, пісня недоступна у вашій країні чи регіоні, внесені зміни до альбому або плейлисту виконавця тощо.
Як виправити:
1. Вимкніть музичну бібліотеку iCloud, а потім знову увімкніть.
Якщо ви використовуєте пристрій iOS, виберіть «Установки» > «Музика» > «Музична бібліотека iCloud» і встановіть для цього параметр «ВИМКН».
Зачекайте кілька хвилин, а потім увімкніть музичну бібліотеку iCloud. Після цього вам необхідно повторно завантажити музику у бібліотеку.
2. Вийдіть із Apple ID і знову зітхніть.
• Користувач iOS: перейдіть до “Налаштування” > “iTunes & App Store” > натисніть “Apple ID” > натисніть “Зітхнути” > зачекайте хвилини 1-2, а потім знову увійдіть до системи.
• Користувач iTunes: перейдіть до «Акаунт» > «Вийти» та зачекайте кілька хвилин, а потім знову увійдіть до системи за допомогою Apple ID.
3. Деавторизувати та повторно авторизувати Ваш комп’ютер.
4. Змініть країну на вихідну, де ви придбали музику.
Як ми згадували вище, деякі пісні доступні лише у певних країнах. Якщо ви виявили, що елементи Apple Music недоступні після зміни країни або регіону, необхідно змінити країну на вихідну.
Крок 1. Перейдіть до «Налаштування» > «iTunes & App Store» > натисніть на Apple ID > виберіть «Перегляд Apple ID».
Крок 2. Виберіть “Країна / регіон” > “Змінити країну або регіон”, а потім виберіть вихідну країну.
Змінити країну
5. Видаліть елементи, які ви не можете відтворити, та повторно завантажте пісні з каталогу Apple Music. Це рішення працює як для користувачів iOS, так і користувачів iTunes.
Деякі користувачі зациклюються на «Завантаження бібліотеки» та «Завантаження списку відтворення» у розділі «Моя музика» після оновлення iOS, і бібліотека не завантажується незалежно від того, скільки часу вони чекають. Якщо у вас є та сама проблема на вашому iPhone, виправте її за допомогою рішень нижче.
Як виправити:
1. Завершіть роботу iPhone і перезавантажте його. У деяких користувачів ця проблема вирішується шляхом перезавантаження їх пристроїв.
2. Відключіть мережу від iPhone і підключіться до мережі Wi-Fi або мобільного зв’язку (або увімкніть та вимкніть режим польоту).
Ще одна проблема, яка зводить користувачів з розуму, це «Завантаження пісень Apple Music не відтворюватиметься в автономному режимі». Ви завантажили кілька пісень із Apple Music, і вони добре грають, коли Інтернет доступний. Але якщо ви відключите Wi-Fi або мобільні дані, ці пісні не відтворюватимуться взагалі. Звучить знайоме вам? Якщо так, спробуйте можливі рішення тут.
Як виправити:
1. Вийдіть із Apple Music та увійдіть знову.
Це найчастіше використовуване рішення для виправлення завантажених пісень, які не відтворюються в автономному режимі. Але потрібно повторно завантажити вже завантажену музику для автономного відтворення при повторному вході в Apple Music.
2. Очистіть дані програми або скиньте всі налаштування телефону.
3. Спробуйте інший Apple Music Downloader.
Якщо завантажені пісні Apple Music не відтворюватимуться, незалежно від того, що ви робите, ви можете використовувати інший інструмент – TuneFab Apple Music Converter повторно завантажити пісні для прослуховування в автономному режимі. TuneFab Apple Music Converter може завантажувати та конвертувати треки Apple Music у високоякісні MP3/AAC/M4A. Після перетворення ви можете розмістити всі завантажені пісні на будь-який пристрій для відтворення в автономному режимі.
Для відновлення доступу необхідно сплатити підписку Епл Музика та повторно пройти процедуру активації.
Ви можете додати інших користувачів до свого особистого кабінету за додаткову плату. Додати можна будь-яку кількість користувачів.
Дізнатися про дату закінчення передплати можна в особистому кабінеті на сайті.
При активації передплати Ютуб Преміум Ви можете переглядати весь доступний контент без реклами, а також отримуєте доступ до завантаження роликів та прослуховування музики у фоновому режимі.
Надішліть запит на підключення з особистого кабінету сайту.
Дізнатися про дату закінчення передплати на Спотифай можна у своєму особистому кабінеті на сайті.
Щоб відновити передплату на сервіс Спотифай необхідно сплатити передплату в особистому кабінеті, натиснувши кнопку “Продовжити”.
Для перегляду фільмів на Нетфлікс підходить будь-який телефон, планшет, телевізор із Smart TV, комп’ютер або ноутбук, а також ігрові консолі. Використовуйте програму або дивіться серіали на офіційному сайті.